Etapy oddziaływania reklamy

Obecnie chyba nie sposób byłoby znaleźć w naszym otoczeniu osobę, która nigdy nie zetknęłaby się z reklamą. Jest to bardzo duży przemysł, w którym pracuje cała rzesza ludzi. Ich celem jest oczywiście to, by reklama na nas oddziaływała. Etapy oddziaływania koncentrator tlenu cena reklamy na odbiorcę można podzielić na cztery fazy. Pierwszą z nich jest tworzenie świadomości produktu bądź firmy, która go sprzedaje. Chodzi o to by zaznajomić potencjalnego klienta z nowością na rynku i przedstawić ją w jak najlepszym świetle, by dobrze mu się kojarzyła i zdobył do niej zaufanie. Kolejnym etapem jest zbudzanie zainteresowania produktem. Reklamodawca chce nas zaciekawić, byśmy chcieli dowiedzieć się jak najwięcej o jego ofercie.
Później następuje wzbudzanie pożądania oferty. Reklamodawca musi wykazać się wszelkimi znanymi mu sztuczkami, by przekonać potencjalnego klienta, że reklamowany produkt jest mu niezbędny do dalszej egzystencji. Końcowym etapem jest cel główny reklamy, czyli spowodowanie, że osoba, do której była skierowana reklama kupi dany produkt.

Zobacz stronę autora: dmuchawy