Z reklamą każdy z nas styka się codziennie wielokrotnie. Należy jednak podchodzić do niej ze sporym dystansem, gdyż niesie ze sobą sporo zagrożeń. Głównym zagrożeniem jest oczywiście wprowadzenie w błąd odbiorcy. Reklamodawcom nie zawsze zależy na mówieniu prawdy o produkcie, szczególnie wówczas, gdy jest on wątpliwej jakości. przed zakupem warto zatem dowiedzieć się o nim czegoś więcej z forów internetowych, czy podpytać o niego osób, które wcześniej zdecydowały się na wejście w jego posiadanie.
Kolejnym zagrożeniem jest to, iż reklamodawcy często wzbudzają w nas nadmierne potrzeby konsumpcyjne. Chodzi tu o to, że kupujemy przedmioty, których po prostu nie potrzebujemy, lub nabywamy je w przesadnie dużej ilości. Cierpi na tym zarówno nasz portfel, jak i kurcząca się wokół nas przestrzeń. Innym zagrożeniem jest promowanie przez reklamodawców zwyczajów, które negatywnie wpływają na jednostki. Za przykład można uznać reklamowanie słodkich przekąsek dla najmłodszych, które zamiast wartości odżywczych dostarczają im głównie cukier.
Reklamodawca przekonuje natomiast, że są idealne na drugie śniadanie.
Zagrożenia płynące z reklamy.
Zobacz stronę autora: Certificat SSL